Plugg!

Herrejisses.. de va inte svårt att komma in på utbildningar här inte. Jag har kommit in på CAD (ett färgsystem så kursen handlar om färglära), den är i Borås men är på distans. Sen har vi Grafisk design, från tryck till skärm som är i flempan, södertörn. Sen e de lärarhögskolan i sthlm, kommunikation, ledarskap och hälsa. Dessa är nog vad jag kommer läsa. Jag LÄNGTAR! Detta ska bli hel kul. Träffade dessutom 2 klasskamrater från gymnasiet idag, den ena gick jag och lunchade me och den andra sprang på oss i rulltrappan. De roligaste av allt, lr eg. ganska pinsamt är att jag vet inte ens va dom heter? Den ena tror jag heter Christoffer lr nåt.. Den andra vet jag bara att han va på tv, nåt program.. Johanna du vet väll? Han träffade jag idag. Himla kul faktiskt att dessa råkar studera på samma universitet som jag.
Dessutom tycker jag INTE om restaurang lantis lr va den heter på campus.. lr universitetet e de tom.. Iaf jag tog mat men hade me mig mandometern som jag e tvungen att äta på hela veckan. Då säger jag åt matgubben, lr ber snällt om att få en extra tallrik. Han tyckte då att jag kunde nöja mig me sallaksskålen.. jag sa att jag behöver ha en stor tallrik. Till slut får jag tallriken och då säger jag direkt att de här ser lite ut.. Visade sig att den jäveln lade bara upp 50% av vad jag skulle ha. Idiot! Jag fick komplettera me macka och sallad så de löste sig, men de va inte kul att bli bemött på detta sätt..

Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0