Smart!

Jag e så himla smart..
Dagen började fint, elefanterna va i farten.. dunk dunk före 8 på morgonen!
Kom upp vid 10 och hundarna skulle jag hjälpa till att rasta hundarna vid 11..
Gick inte s bra för jag hittade inte min jacka, md nycklar i! Kom på att den va inne hos grannen så va bara te å lta upp nycklarna (tack för att vi har extra nycklar i nyckelspåpet!!). Hundarna kom ut vid 11:30 å va så duktiga, tränade lydnad å de fick springa av sig lite så de va mysigt.
Sen kom jag hem å duschade, härligt!
Tänkte att jag kanske ska kolla om jag ftt veta nåt från csn? De enda jag märkte va att jag inte skickatin min asökan! Så nu e den inskickad och jag väntar på svar om 4 dagar, då kan jag lämna studieförsäkran och få pengar i nästa vecka.. Men hur ska jag kunna tala kåravgifterna då? Utan att betala dom får jag inte g på skolan..

Den här datan e kass så jag missar massa bokstäver när jag skriver.. suck suck! Min egen e mkt bättre (a)

Jaja.. sk kila och äta hos farmor och farfar, farfar e väldigt pigg nu igen! Jätte kul! =) (Farmor me men farfar va så trött ett tag, men nu e han piggare å verkar må bättre!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0