Sommar..

Vart tog den vägen? Sitter inne i fleecetröja och fryser, huga!! Ser hur löven svajar och allt e grått och blött. Klänningarna vet jag inte ens vad dom tog vägen, de lär inte behövas på ett tag iaf.. Ska det bli en hel sommar i jeans tro..?

Livet rullar på, det är jätte kul på nya jobbet. Trivs super och börjar komma in i det hela, men känner att jag kan för lite om alla saker, men lavera det kan jag iaf. Har mig själv som testkanin. Kan verkligen rekommendera intensiv schampoot för torrt och risigt hår, med rosen doft. Mitt hår bara suger åt sig avv det och nu glänser det igen, tog iofs väldigt mycket så det var inte så drygt, men det var det värt. Tänk om jag kan få ordning på både hår och hud under sommaren?

Letar som en tok efter en liten vovve att ta hand om sen när jag flyttar hem igen.. det går tyvärr inge bra men jag hoppas.
Kanske blir det lilla Wille? Eller Agnes? Jaa.. vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0