Äntligen!

Gårdagens promenad till bussen va helt sagolik. Jag gick och njöt av solen, värmen som sprider sig i kroppen. Massa positiva tankar strömmar genom kroppen, jag känner lycka. Det är att njuta av livet tycker jag, bara va och inte ha nån press, då mår jag som bäst. Jag åkte till stureplan och gick till miststockholm och hämtade ut min ögonskugga. Den e helt underbar, jag blir alldeless glad av den! Idag åkte den på, mest för att jag ska kunna ha mitt läppstift så mina läppar inte e så nedrans torra! De läppstiftet e jätte svårt att matcha men nu har jag ju en ögonskugga som passar.
Igår kväll duschade jag och smorde in hela kroppen med babyolja, även ansiktet så idag mår hyn bra och jag har sovit som en stock.

Nu ska jag snart dra mig till mina föräldrar för att jobba och träffa dom ikväll. Ska först träffa min supergulliga farmor och farfar.

Idag är jag glad och det tänker jag fortsätta vara! Det är snart vår hoppas jag, så man bara kan gå ut och sätta sig i solen och njuta..

Ikväll måste jag träffa Frida, jag har saknat henne så enormt! Ska se om jag kan ta med mig den gamla tanten hem på söndag.. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0