CV till hälsosnubben

Hej!
Här e jag, en aktiv och hälsosam tjej med intresse för den naturliga skönheten.
Jag har en del kassavana efter pressbyrån, jobbat där under ca 2,5 år så kassan kan jag som ett rinnande vatten. Jag är väldigt framåt och en drivande tjej.
Jag har bra betyg i alla ämnen, just nu läser jag en kurs i kommunikation, ledarskap och hälsa. Samt en kurs i grafisk design historia.
Mina betyg från grundskolan ligger mest på G, sen under gymnasiet så va jag påväg in i väggen men lyckades hålla väldigt bra betyg. VG i nästan alla ämnen och en del MVG, samt 2 G tror jag. Så min CV e strålande om man ser på meriterna.

Både jag och min bror har väldigt lätt för att prata oss fram, vi är väldigt drivande personer, om vi vill något så genomför vi det helt enkelt.

När jag var tonåring jobbade jag på Park cafét flera somrar också, så lite "service minded" e jag dessutom.

Jag är väldigt noggrann när jag gör saker, nästan för petig men det är kanske bara bra?

Hojta till om du behöver mer info hälsosnubben!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0