En glad dag!

Jaaa! Har fått höra väldigt glada nyheter, nu hoppas jag bara att allt annat går som det ska.. kommer nog inte få veta nåt förrens om tidigast 2 veckor misstänker jag, kan det gå så fort tro?

Hur som helst, saker och ting kommer att lösa sig, det är vissa saker jag vill skriva om men är för rädd för vad folk ska tycka och tänka, det är trots allt en blogg..

Men till mig själv, kan man lösa det så simpelt? Visst funkar de än så länge men om man bara ändrar så kommer det att funka ännu bättre under vissa perioder? Mycket frågor och inte finns det några svar heller, det är bara att testa..

Idag va de löning så nu är räkningar, hyra och allt möjligt betalt och mat inhandlat. Men givetvis så glömde jag ju de viktigaste, smör och saft.. de har ekat tomt i kylskåpet ett tag nu så man har gått på reserverna liksom, rensat smörpaketet till max.. men nu vill jag ha nå vanligt att ha på mackan!

Jaja.. hur som helst så måste jag äta som en tok nu inför nästa vägning. Jisses.. bomba mig gärna med recept på lite matigare maträtter å allt annat gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0