Inflytt, så dags nu?

Idag e paarty för de som vill komma. Blir mest släkt å lite vänner som kommer lite tidigare. Ska bli himla kul att träffa dom idag. Jag har städat hela veckan så nu har jag bra me plats här. Riktigt fint och färgglatt är det. Jag måste diska och göra mig iordning innan 2, men de hinner jag väll? Haha.. skjuter på de hela tiden..
Vad ska jag ha för kläder? Jag tänkte ha mitt nya sett me petrolblå strumpbyxor och randig tröja med kjol till. Men blir inte de kallt när jag går ut? Ska jag kanske bara dra på mig byxor då? I-landsproblem jag vet... men vad gör jag?
Vill dessutom hinna me å sola idag. Kanske ska jag dra mig iväg på en gång så hinner jag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0