Trodde aldrig jag skulle säga detta..

Jisses, en tanke slog mig plötsligt.
Jag pluggar ju en hel del olika linjer, kurser och skolor, allt vad det nu heter.. Men jisses va kul de e! De går an att säga att de e kul, men känna det är en annan sak.. Jag känner att jag trivs med det liv jag har idag.
Tänk om jag sen kommer att flytta in till Stockholm och få bo lite mer centralt, härligt de skulle va. Ska kolla upp lite mer om de kan bli så eller hur det ser ut..
Denna vecka e himla kul:
Mando imorgon, friskskrivning!! Lite grannar kommer över på kvällen å firar me mig. Fredag ska jag nog in te sthlm en sväng..
Lördag e de skola hela dagen, hälsopedagogik, kul va?

Nu ska jag dricka mitt kaffe och snygga till mig lite för en promenad i de fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0