Skolan..

Oj!
Nu ska jag mest redogöra för mig själv vad jag egentligen har att göra och ska göra..

På södertörn har jag ju i uppgift att göra en pekbok för mindre barn, den kommer att ha temat B och jag ska försöka hitta på övningar man kan göra tillsammans med sitt barn medans man läser för att hålla intresset mer aktivt. På något sätt måste jag hitta ett material som är hållbarn och snyggt. Jag har skaffat en kontakt som har en liten 2-årig son som jag ska koncentrera mig på. Tydligen är det få saker som håller i längden men mamman vill kunna använda en pekbok till flera barn, man vill ju ha den som ett minne i längden.

Min essä om modernismen, bauhaus och så ska jag rätta, fylla ut och skaffa en bild till.

Design för det goda livet är kursen på hb som jag ska gör aklart sen. Jag tror att jag har 3 uppgifter i den kursen. Skriva en essä om de 5 E:na. En video? Och en bild som illustrerar nåt..

Med lärarutbildningen ligger jag bra till tack och lov! Jag behöver läsa lite mer böcker. Kanske kan jag be F om att få dom på cd så kan jag plugga andra ämnen samtidigt som jag läser.. Lat men praktisk..

Dom andra 2 kurserna ska jag nog skippa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0