Allt upp och ner..

oj säger jag bara!

Jag har landat i Järna idag, tyvärr känns det inte alls bra. Tv:n har ingen fjärris som funkar, jag lyckades ta bort trean, sleeper existerar inte överhuvudtaget! Ja vad mer kan man säga.. jag vill ha en fungerande tv när jag ska sova!!

Sängen är hård som satan, jag blir tokig. Rummet känns som en fängelsecell (har iofs aldrig vart i nån men skulle tro att de e ungefär såhär..?)

Jag måste hyra ut min lägenhet för att få ekonomin att gå ihop.. jaa! Imorgon måste jag åka te handen igen och hämta de jag glömt.. men jag längtar till min lilla lya, den e så himla härlig!

3:an, 5:an och 8:an får jag inte in på tv:n..  Nån som har nån gammal skrotig tv att låna ut? Bara den har frärris och en fungerande tv..? Snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0