60-tal?

Jisses, börjar komma till ro i min nya lgh. Ludde trivs, just nu har vi dessutom 2 äldre damer på besök, oj va alla e glada och trivs me varandra. Ludde äter som aldrig förr, Frida har intagit soffan och Pepsi traskar runt. Lägger jag mig på golvet kommer alla och vill leka/bli klappade. För mig e detta livet, massa djur och inga krav. En kompis tittar förbi med grisöron åt oss! Mumma.. ?

Jag fick en jätte söt kopp av grannen för att jag vaktat hennes katt över nyår, passar perfekt i mitt kök.
Nu ska jag bara röja upp så de ser ut som ett litet paradis här. Inga höga krav? Nej då.. Haha.
Jag e helt slut bara av att slänga in alla räkningar på banken. Hur ska detta gå? På något sätt..

Ingen som känner sig manat att skänka pengar till lite ny inredning och städning..? 100 000 skulle räcka..
Nej de får bli loppis för min del. Jag är ändå ute efter de som e lite udda. Nu har jag dessutom fått en radio (tivoliaudio) i julklapp som pryder köket. Turkosa rullgardiner och skärbrädor. Chilli mixer och espresso bryggare. Gula köksluckor.. ja visst låter det galet? En salig röra är det.. men färger behövs för min del. Har ju dessutom lite trevligt porslin som matchar köksluckorna! Haha..
Ludde trivs och de e huvudsaken, nu ska vi bara få tag i en ny bädd åt han.. undrar var jag hittar en som vi båda gillar?

Tänk om jag kunde slänga upp bilder på lilla ludde och damerna, men inte orkar jag de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0