Musik

Åååhhh.. kände musiken i hela kroppen förra veckan. I bilen lyssnade "vi" på en jätte gammal skiva. Han märkte nog inte hur berörd jag blev, men oj så mysigt det var. Sitta där i bilen med han, det var ett sånt ögonblick då de pirrade i hela kroppen. Är det lycka tro..?

Nu har jag precis kommit hem från en tid på gästhuset, dags att städa och komma iordning. Ikväll är det bara jag och Ludde. Om vi ska träffa nån får dom komma hit.. Här e de mys på hög nivå som gäller. Städa till underbar musik. Men de kanske får vara lite lugnt också? Pauser? Ja de måste vi ta. Först käk, sen en promenad förbi en gammal kompis. De blir min kväll..

Våren är påväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0