Magi?

2 kg ner! Otroligt på bara typ 2 veckor lr nåt?!

Vet inte varför men jag vart gla när jag såg de. Jag kan alltså kontrollera min vikt ruggigt bra. Jag ligger för högt just nu så det är ingen fara. Jag har fått klart för mig att jag inte har anorexia dessutom. Så varför skulle jag inte kunna gå ner i vikt då? Skönt hur som helst.. nu är det sommar och då är det bara att fortsätta gå ner!! Dagens roliga.

Har vart hundvakt idag, en liten naken kille. 2 mån yngre än Ludde, så jag har sprungit runt och jagat dessa gossar, ett par grannar tipsade mig om koppel.. smart.
Har alltid koppel men så fick jag för mig att ha odjuren lösa.. knäck i lurarna och vips så bar det av. Spiken kommer ju tillslut, men Ludde.. jävla byracka!! (tanken just då). Slängde in dom i bilen och drog därifrån, sen gick jag ut själv och satte mig en stund. Nu ligger dom här och sussar sött..

Kommer matte snart tro..?

Hur som helst, hon som jag skulle ha träffat idag har inte kommit hem än, men de kanske blir senare? Om inte annat blir de en annan dag. Jag e helt slut..

Fick en förfrågan om att vara hundvakt 3 dagar över midsommar, men har nu kollat upp det lite mer och jag blir för låst utan de. Funkar inte, känns som att de va rätt beslut. Finns ju hundpensionat här tom! =)
Jag har ju min goa hundvakt som alltid om inte Ludde åker me mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0