Aaaaavoooooo!!

Säger som Ludde, ylar lite smått. Vilken träningsverk jag har. Jisses..
Gå i stentrappa med tygskor utan någon som helst dämpning. Det känns kan jag meddela, testa inte!
Hjälpte ett par vänner att flytta igår, idag kan jag knappt röra mig. Vaderna är helt körda. Hur ska jag komma upp för backen, ska dit och fortsätta hjälpa till idag?! Huga.. hur ska denna dag sluta?

Hur som..
Längtar så tills jag och Ludden ska till Vara. Första gången för Ludde i Vara, förstå gånger E får se min lilla solstråle. Pirrigt värre.. Ibland är jag så stolt över den lilla, sen e han en jobbig tonåring mellan varven. Men alltid lyer våran kärlek igenom. Jag och Ludde.. vi är så fästa vid varann så det är itne klokt. Bara E klarar av han, hoppas han inte får allergichock eller något sådant, hur ska det då gå? Jag vill inte hamna i valet mellan E och Ludde.

Luddes bästa kompis har precis flyttat, jag kan inte begripa hur man kan göra sig av med sin lilla älskling. Nu säger jag INTE att det är fel val för den familjen! Det blir säkert det bästa för dom.

Men JAG kan inte tänka mig ett liv utan denna lilla krabat. Han ligger och sover vid mina fötter just nu. Ska mata han och sen snygga till mig för en promenix! Hoppas innerligt att han vill gå så fint som han gjorde igår. Följde varje rörelse jag tog, varje sväng, varje gång jag stannade. Ja de e så de ska se ut när man går fint/fot..

**Lots of love***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0