Första snön!

Igår kom första snön! Trodde först de va regn men de va snö.. otroligt. 15:e oktober redan?

Då kommer frågan:
Vad ska jag ta med till E på måndag? Luddes täcke? Overall? Den lilla eller stora? Jag vill inte ha massa kläder på han men han blir så olycklig annars. När vi är ute på kvällarna blir han så tokglad när han kommer in i värmen. Han blir bara det annars om han har gjort något han inte gillar. Tex badat, gått promenad i regn eller så. Att de har blåst massa så han vill få upp värmen.. ja knasiga vovve. Måste ju klara kylan i oktober?! Hur ska denna vinter annars gå?

Hur som..
Resbefer har jag drabbats av, magen pirrar och jag är jätte nervös. Första gången E ska träffa Ludde. Hur ska detta gå? Kommer han få allergichock? Kommer det gå bra? Vad kommer hända?

Luddes mat och vård saker e iaf nerpackade. Lite tröjor och underkläder till mig. Lillens bur ska med, väskan. Jag får iaf skjuts till tåget, tack för de! När vi kommer fram får jag gå till lgh och packa upp medans E och Ludde går på promenix och lär känna varandra. Hur kommer det gå för Ludde i mörkret? Han som får sina spök spratt? Utfall? Mörker rädd e han ju.. Jag får gå hem till E och fixa Luddens säng och mat.

Ska jag göra mig iordning för dagen snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0