Godisfickan borta!

Suck!! Det värsta tänkbara har hänt..
Min enda godisväska är borta. Jag som klickertränar Ludde behöver verkligen denna väska. Men iofs så kanske de va meningen att jag ska behöva skaffa ny? Den skär sig nämligen i färgen till min nya jacka..

Vi behöver iofs träna en del jag och Ludde, så han e på topp när vi åker ner till Vara. Som jag ser fram emot att åka ner med lillen. Ska bli så nedrans kul! Tåg 2,5 timmar, inga problem hoppas jag. Bara de inte e löptikar, då blir jag lack. Kaniner, katter och allt annat e skit samma..

Men oj, vad ska jag packa?

Luddes mat
Godis
Ben
Leksaker
Koppel (flexi, stadskoppel och långkopplet)
Halsband med id bricka
Reflexsele
Filtar, nytvättade
Buren
Skålar
Borste
Klosax
Sax
Bädden
Bajspåsar


Vad har jag glömt?
Joo, lite kläder till mig, om de får plats..

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Tack för dina fina ord. Kul att höra att du är frisk :) Fast jag känner igen dig. Tror att jag och en annan tjej pratade med dig samma dag som du blev friskskriven, om du blev friskskriven i typ mars/april förra året? Jag pratade i alla fall med en tjej som hette Agnes, hade en stor bukett med blommor i famnen och som sa att det går även om man inte tror det. Kan det ha varit du måntro?



Vilken linje gick du på KG? :)



/ Emelie

2010-11-25 @ 20:41:53
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0