Saker och ting

Jaa.. små saker kan göra så himlans mycket! En liten sak betyder så mycket.. fick ett blommogram igår från världens goaste kille. Åh va glad man kan bli! Om en vecka avgörs våran framtid, vad nervör jag är. Kommer det funka med Ludde och E? Suck.. det får itne gå snett helt enkelt.

Denna kille har jag tidigare levt tillsammans med, han har stöttat mig genom en mycket svår tid i livet. Ätstörning är inte att leka med, som han kämpade för att jag skulle äta, jag slet som ett djur för att få gå ut och gå. Jag har ju hund nu så måste vara ute väldigt mycket, helt underbart. Men nu mår jag bättre, hoppas vi kan fixa det tillsammans denna gång. Vi hade det bra, sen gled vi ifrån varandra. Jag flyttade och "boade" in mig i min lgh. Trivdes som fisken i vattnet. Men så vart det mycket egen tid utan E. Denna gång har vi lärt oss att man måste kämpa för att ett förhållande ska fungera. Jag är ute på djupt vatten igen, skör och viljestark. Vi har ju för tusan bott ihop i säkert ett halvår till och från. Semestrat ihop, åkt runt och träffat föräldrarna och släktingar.. Ja det mesta helt enkelt..
Nu hoppas jag att detta kommer fungera, om det gör det kommer jag inte bo kvar i den lilla byhålan jag bor i. Står inte ut att bo så långt bort..
Jobbet löser sig, så fort jag fått min utbildning flyttar jag och tar med mig jobbet.
Behöver bara hitta en lämplig hundvakt nere i trakterna som jag troligtvis kommer flytta till. Räknar med att jag kommer vara tvungen att åka upp ibland för jobbets skull, då kommer inte lilla voffen kunna följa med. Men det löser sig..

Ludde mår ganska bra fortfarande. Har itne gjort allergiutredning än men testat lite andra fodersorter. Räcker att han får lite av jwb kalkon så kliar han sig åter igen.
Testar nu lite anf med anka.Han fick för mycket av det och magen kraschade... Vad ska han få idag tro...? Blir nog jwb vanliga med lite anf i, han behöver sättas över på anf nu om det funkar. Mycket lättare när jag är borta, fodret finns överallt därnere. Hoppas innerligt att lillen kommer funka bra på fodret.. Finns flera kineser som äter det och mår väldigt bra. Kanske kan min lilla herre också göra det? Små bitar gillas skarpt märker jag..
Kräs pelle! <3

Hur som..

Tack E för de fina blommorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0