Shopping..

Ludde vill nog ha denna matskål efter att vi flyttat. Fanns även extra skålar att köpa till, suck.. önskar jag vore rik.

Älskar denna matskål, en sån vill Ludde ha..
Idoo verkar ha bästa priset på hundmatskålen, 249 för 350ml.
http://www.cavallionline.se/product.html?product_id=130

Petsintown verkar ha lägsta priset på feromoner, 289kr för sprayen.

Hurtta lifeguard storm regnjacka skulle också passa han, i orange förståss.. bästa priset på denna? Finns den fodrad?

Oxjuveler från brommazoo för 29kr skulle vara kul att testa.

Eftersom att Ludde är så allergisk så kan han inte äta så många saker, men detta bör han tåla. Jag måste bara undvika fisk, fågel, höga proteinvärden, majs samt vete. Vet ej om det är så bra med havre..
Han får aldrig laktos heller, för det kommer inte innanför min dörr.
Grönsaker och frukt gillar han, även ost.. men vill ha huvudföda kött på han.

Han får just nu brit care venison hundmat, har även några säckar med small adulten ståandes, dessa får han äta upp, men huvudsak venison för lillen.

Skulle behöva köpa plaque off också.

Jag kan kanske hitta en bättre regnjacka, som e lite fodrad också..? Alternativt ha 2.

Inom ett par dagar kommer Luddes nya halsband, det är vrålsnyggt.. ifrån hurtta. Såg även koppel ifrån ozami, tyvärr helt fel för Ludde, han måste ha korta koppel.

Läderkoppel med hjärtan i guld.

Förresten, här kommer en bild på mig..

Foto från en kurs jag gick.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-09-14 @ 08:42:35
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0