Så gla..

Ja, äntligen.
Om 1,5 vecka flyttar jag till Vara. De är kärleken som segrar denna gång. Jag ska flytta ihop med E, hoppas så att han klarar av Ludde. Allt känns så himlans bra just nu, jag flyttar tillbaks till mina hemtrakter, har ingen släkt där men de är bara ett plus i dagsläget.
Släkten är värst..

Idag kommer de som ska ta äver min lägenhet och vi pratar om när de vill ha den. Såå skönt..

Ludde mår dessutom bra, inge kli och en hel den nysningar, som de brukar vara iaf.. Jag har köpt ett dressyrhalsband till han, jag känner redan att mina armar mår bättre och jag är gladare. Han går numer lös HELA tiden. Tänk att äntligen ha fått den hund jag drömt om.. Älskar denna lilla krabat av hela mitt hjärta, vill bara att han ska må bra och få ett bra liv, trots allergier. Han äter nu de mesta och badas i allergi schampoo och de mår han jätte bra av. ÄNTLIGEN!!

Dags att kila, ut och busa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0